Klachtenbeleid

Klachtenbeleid

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@epdm24.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Goedendag,

In verband met Hemelvaart zijn wij gesloten van woensdag 25 mei tot en met zondag 29 mei. U kunt in deze periode gewoon bestellen maar orders worden vanaf maandag 30 mei weer verzonden. Dit kan tot vertraging van uw zending zorgen.

Met hartelijke groet,

EPDM24.nl